Pozwól wypowiedzieć się swoim klientom 

 

Przy funkcjonowaniu profesjonalnej restauracji, kawiarni oraz innych lokali gastronomicznych, bardzo ważna jest odpowiednia komunikacja z klientami. Pozwala to Twoim gościom wypowiedzieć się na temat jakości świadczonych usług, obsługi, wyglądu lokalu oraz wielu innych aspektów. Oprócz stworzenia możliwości gościom pozostawienia swojej opinii, będziesz mógł uzyskać także inne korzyści.

 

Pozostawiona opinia przez Twoich gości pomoże Ci we właściwy sposób na nią zareagować i wprowadzić konieczne zmiany. Umożliwia to bezpośredni kontakt z klientem, co jest ważne dla obu stron. Pamiętaj również, że wszelkie uwagi i opinie możesz również udostępnić dla innych klientów. Przyszli goście Twojego lokalu mogą się z nimi zapoznać, dzięki czemu będą lepiej poinformowani o jakości Twoich usług.

 

Z pewnością chciałbyś, aby poszczególne opisy były zachęcające dla innych potencjalnych klientów. Warto zatem zadbać, aby były one widoczne w wielu miejscach. Najbardziej tradycyjnym sposobem jest założenie księgi gości, która będzie znajdować się w Twoim lokalu. Powinna ona być udostępniona w odpowiedni sposób, najlepiej w widocznym miejscu, aby zainteresowani goście mieli do niej łatwy dostęp.

 

Oprócz tradycyjnej (papierowej) wersji księgi gości, możesz również podejmować na tym polu inne działania. Współczesny rozwój technologii oraz środków masowego przekazu stwarza Ci wiele możliwości. Doskonałym rozwiązaniem jest wprowadzenie wirtualnej księgi gości na stronie internetowej Twojego lokalu. Dzięki temu, osoby szukające informacji na temat Twojego lokalu będą mogły zasięgnąć opinni byłych klientów jeszcze przed odwiedzinami w Twojej restauracji czy kawiarni.

 

Zadbaj także o inne formy komunikacji z klientami. Niesłychanie szybko na znaczeniu zyskują media społecznościowe i inne źródła informacji. Pamiętaj, że umieszczane tam informacje mogą w znacznym stopniu przyczynić się do postrzegania Twojego lokalu. Postaraj się, aby znajdowały się tam jak najbardziej przychylne opinie. Reaguj także na krytyczne uwagi Twoich gości, odpowiednio i rzeczowo wyjaśniając zaistniałe nieporozumienia. Dzięki temu będziesz w stałym kontakcie z Twoimi odbiorcami i będziesz mógł wprowadzać usprawnienia i eliminować pojawiające się błędy. Komunikacja z klientami jest nieodzownym elementem prowadzenia działalności gastronomicznej - przy jej umiejętnym prowadzeniu, Twoje efekty mogą być bardzo pozytywne.

BLOG

Zadzwonimy do Ciebie!

Zostaw numer telefonu a oddzwonimy do Ciebie najszybciej jak to możliwe.

lub zadzwoń
Wojciech 881 964 422
Krystian 881 953 888
Ryszard 790 774 422