Wyspy warzywne

Produktów: 4

Właściciele sklepów warzywnych oraz marketów i hipermarketów często zastanawiają się, w jaki sposób wyeksponować produkty, które nie wymagają specjalnych warunków przechowywania (np. warunków chłodniczych). W tym aspekcie wszystko zależy przede wszystkim od rodzaju towaru przeznaczonego do wystawienia na widok publiczny. W większości wypadków w tym celu stosuje się półki i regały sklepowe, na których układa się poszczególne kategorie wyrobów. Istnieje jednak jeden typ asortymentu, który wymaga osobnego podejścia do kwestii jego prezentowania potencjalnym konsumentom. Są to owoce i jarzyny, które można znaleźć właściwie w każdym punkcie handlowym zajmującym się sprzedażą żywności. Najskuteczniejszą metodą na przyciągnięcie uwagi klientów do tego rodzaju towarów jest wykorzystanie tzw. wysp warzywnych. To specjalnie wydzielone w obrębie sklepu miejsca, gdzie osoby zainteresowane zakupem tych produktów mogą wybrać świeże i smaczne sztuki. Sprawdź, jakie regały na warzywa i owoce najlepiej spełnią swoje zadania w Twoim sklepie.

czytaj więcej

Filtry i Kategorie

Wysokiej jakości wyspy warzywne

Urządzając przestrzeń sklepu spożywczego, musisz wziąć pod uwagę kwestię odpowiedniej lokalizacji wysp warzywnych. Trzeba mieć świadomość, że eksponowane przez nie produkty należą do najczęściej kupowanych w ciągu dnia. Co więcej, duża część osób decyduje się na zakupy w danym supermarkecie czy domu towarowym właśnie ze względu na konieczność zakupu świeżych warzyw i owoców, stanowiących istotne składniki różnych potraw. Reguły przeznaczone do ekspozycji tych surowców powinny być tak rozmieszczone, aby możliwe było swobodne przemieszczanie się konsumentów wokół stoiska oraz sprawne nabieranie wybranych jarzyn. Idealnym rozwiązaniem wydaje się być zakup zestawu zaopatrzonego w kółka. Dzięki temu w razie potrzeby można łatwo przesunąć daną „wyspę” w miejsce, gdzie klienci będą mieli lepszy dostęp, nie tylko do niej, ale także do innych towarów zgromadzonych w sklepie.

Zdajemy sobie sprawę z tego, jako właściciel sklepu często borykasz się z różnego rodzaju trudnościami lokalowymi. Małe sklepiki i warzywniaki z reguły nie dysponują wystarczającą ilością miejsca do tego, aby można było tam umieścić dużą wyspę warzywną. Nic jednak straconego. Możesz zdecydować się na znacznie mniejsze i poręczniejsze rozwiązanie, jak na przykład dostępne u nas wyposażone w drewniany ruszt stoisko, które stwarza możliwości do wygodnego wyeksponowania produktów warzywnych i owocowych bez konieczności poświęcenia na to ogromnej części przestrzeni sklepowej. Na takiej wyspie można położyć kilka skrzynek (np. z ziemniakami, marchewkami, pomidorami, kapustą, jabłkami, gruszkami). Innowacyjna konstrukcja zestawu sprawia, że to do Ciebie należy decyzja, czy postawisz na ekspozycję ścienną, z asortymentem dostępnym tylko z przedniej strony, czy też na ekspozycję dwustronną.

Korzyści z posiadania wysp warzywnych

Nie jesteś przekonany do zakupu wysp warzywnych? Myślisz, że okażą się one nieprzydatne w Twoim sklepie? W takim razie musisz wiedzieć, jakie korzyści wiążą się z posiadaniem modeli zakupionych w naszym sklepie. Oto niektóre z nich:

  • estetyczna, przyciągająca uwagę klientów ekspozycja owoców i warzyw;
  • niezawodność i wytrzymałość regałów, możliwość ich użytkowania przez wiele lat;
  • dołączanie do niektórych modeli dodatkowych akcesoriów, np. koszów wiklinowch, kółek ułatwiających przemieszczanie stoiska, tacek na odpadki itd.;
  • uniwersalność modeli, możliwość ich łączenia w ciągi o dowolnej długości;
  • łatwość i szybkość montażu;
  • obecność w zestawie relingów na plakietki cenowe;
  • możliwość wyboru dowolnego motywu kolorystycznego ekspozycji;
  • dostępność w niektórych modelach opcji zamontowania baneru z lustrem, podkreślającym estetyczne walory sprzedawanych towarów.

Wyspy warzywne w pewnym sensie pełnią również funkcje reklamowe. Poprzez fakt zgromadzenia w jednym miejscu wszystkich rodzajów owoców i warzyw klienci, którzy przyszli po dany produkt, mogą również pod wpływem widoku innych jarzyn i owoców zdecydować się na ich zakup. Dzięki temu dochodzi do zwiększenia sprzedaży wszystkich wystawionych w tej części sklepu produktów.