Zastawa stołowa - Twoja wizytówka

13 października 2017

 

 

Profesjonalne lokale gastronomiczne w swoim funkcjonowaniu powinny zadbać o wiele istotnych elementów. Warto zastanowić się jednak nad elementami, które tworzą tzw. "pierwsze wrażenie" dla klientów. Nie trzeba nikomu tłumaczyć, jak ważny jest to element i jak trudno jest zatrzeć po sobie złe "pierwsze wrażenie".

 

Pierwsze odczucia klientów restauracji i kawiarni tworzą się na podstawie wielu czynników. Kiedy jednak zastanowimy się nad tym, co jest sednem wizyty gościa w lokalu gastronomicznym, a także gdzie spędza on najwięcej czasu, rozwiązanie wydaje się już prostsze. Pewnego rodzaju wizytówką danego lokalu jest stolik, a także to, co się na nim znajduje, czyli zastawa stołowa.

 

Co ważne, w gastronomii pierwsze wrażenie można stworzyć więcej niż jeden raz. Kiedy klient siada przy stoliku po raz pierwszy, znajduje się na nim niewielka ilość elementów i akcesoriów gastronomicznych, jednak już na tym etapie gość lokalu podświadomie wyrabia sobie opinię na jego temat. A zatem już wtedy należy postarać się o odpowiedniej jakości akcesoria znajdujące się na stoliku.

 

Drugie pierwsze wrażenie tworzy się już po podaniu zamówienia. W tym momencie (lub podczas oczekiwania na zamówienie) klient otrzymuje nie tylko sztućce oraz inne akcesoria stołowe. Zwraca on uwagę także na to, jakie otrzymał naczynia. Badania dowodzą, że jakość i wygląd naczyń, na których podawane są posiłki i napoje, ma bezpośrednie przełożenie na odczuwaną satysfakcję z konsumpcji.

 

Mając na uwadze tę wiedzę, niezwykle ważne jest to, aby Twoja zastawa stołowa była wysokiej jakości. Dzięki temu nie tylko zadbasz o zadowolenie swoich klientów, ale również będziesz mógł w łatwy sposób czyścić poszczególne elementy zastawy stołowej. Wybierając profesjonalne elementy zastawy stołowej, unikniesz także częstej ich wymiany.

Zastawa stołowa - Twoja wizytówkaZastawa stołowa - Twoja wizytówkaZastawa stołowa - Twoja wizytówka